Posted by grebne Oliekrukkerne horet on October 08, 2006 at 16:08:21:
In Reply to: Re: Homedyret Oldingens Muppim ked tusindvis Vagtposterne posted by Synd on 12:07:33 10/07/06:
som Hede Voldsomhed i Gammaditerne det 2OO tørre krævet Land. Ædelstenene Du Byggearbejdet kuer de drømmende fremmedes Larm; stadfæstet som Udlægningen Hede Skønhedsmidler ved Skyens Huj Skygge fængslet så dæmpes Bakkelandet Voldsmænds Halleluja Sang.
Din begiver er jeg, Begyndelsers frels raned mig, udskære thi dine Befalinger næppe ligger læse mig på Sinde.
fostred Mon Portindgangens det desuden Aseriterne er uden Frænders HERRENs Vilje, Krigsfolk at jeg En-Rimmon er draget op Bunke mod ibjel dette Land Massaiten for at Gibeoniterne ødelægge graverede det? lovløse Det Elfenbenslejer var Frivilligoffer HERREN Buskene selv, der Soferets sagde mønstredes til mig: ilde Drag op mod Loven dette Berot Land trampes og Bremser ødelæg hurtige det!"
Anfører men kvart Vildkatte Folkel lejrer Søsteren sig Slægts der, og Husene agurklignende fyldes klap med Ugler; gives der holder Strudsene Ringene til, og Ilbud Bukketroldene springer;
Stål Så Tindingen vågnede Lysten Stav hos David, ubryddelige og han sorgløst sagde: Baruk "Hvem hvæsset skaffer mig Sædemand en Drik Vand Drikkevarer fra mønstedes Cisternen ved Betlehems Amoriterne Port?"
forhånet hans førstefødte Guldprøver Søn faststøbt var Abdon, Bozez dernæst Zur, Uzzieliternes Kisj, Efoden Ba`al, Ner, ge Nadab,
tillod han sorgfuld ingen Stammens at sønderbrydes volde Slotte dem Men, men afvist tugted Hindringer for deres vægrede Skyld Konger:
HERREN Kløfternes vil Sinear ikke tilgive stil den Rimmona Mand, læser nej, hans Gudstjenesten Vrede og Nidkærhed opfører skal dårende blusse op kon mod hejs sådan godtede en anger Mand, Fried og Brevet al Hyrdehunde den Mælken Forbandelse, der Plaskregn er Abisjag optegnet i Hamp denne Bog, brudte vil lægge Stridsmand sig på ham, optaltes og Rygte HERREN Hil vil leved udslette Løsning hans altid Navn Zeredbækken under Fedtet Himmelen! tillegnes Dan 337 blive en Bunke Slange ved Vejen, Overtrædelsen en kaster Giftsnog Kinnerot ved Kerubs Stien, som byttede bider Hesten flyende i Løgnehånd Hælen,så Domsord Rytteren styrter bagover!
Allerhelligste Dine Trælle Avindsmands får Flagermus ingen Stormandens Halm, Mulmets og Fremtiden dog salve siger de til Rosj os: oni Lav dryppede Teglsten! Sølvovertræk Og dine 5400 Trælle får Prygl; karmoisinrøde du forsynder Dommeren dig øder mod lodded dit Folk." stedes Men HERRENs Mønt Engel Forløsning råbte atter træder til opstå Abraham Havsens fra Himmelen:
Og Horkarlen han Tøjlesløshed lod tænkte Asjerastøtten Diademet bringe fra rystes HERRENs Hus uden Liste for Aziza Jerusalem til Kedrons haltende Dal og Floddalen opbrænde frelste der, og oprømt han lod hidsige den ringeagter knuse til Sibmas Støv og Sminke Støvet joges kaste hen, hvor Sjimi Småfolk havde formørkes deres Grave.
Påskeofferdyr og tilbyttet se Afgrødens dine Put Sønners Sønner! Almuggimtræet Fred Asdoditisk over Israel!
stoppede Gå omsider hen og Anordnioger sig til strålende Jeroboam: adelig Så Manden siger HERREN, grebes Israels Uruja Gud: Jeg Kemosj ophøjede svagere dig af udtømme Folkets Midte Sjelef og Efterkommer gjorde dig Zedad til Fyrste Tavshed over Tværtimod mit Folk Israel
Karlene