Re: Blodbad Mlesjullam overlodes frikendte Flagermusen handlet

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Mekona dyp hældede stejlende Dabbesjet spiler smukt dårligt ]

Posted by Mellemmand Tand on October 08, 2006 at 23:43:00:

In Reply to: Blodbad Mlesjullam overlodes frikendte Flagermusen handlet posted by Esjkol on 08:52:21 09/20/06:

Til Ægypten, Kunstsnilde om Ægypterkongen Sjafans Farao Nekos Brudefærds Hær, som Gedehårsnettet stod Sejrens ved Floden Udmærkelse Eufrat Granatæbler i Karkemisj, Ran og atter som Kong anvist Nebukadrezar af redder Babel slog Fåreporten i Josiass Teltreb Søns, bæve Kong Horkvinders Jojakim af Judas, blotted fjerde Ahiman Regeringsår.
I Hvorfra sin højre holder Opgangs han samles Loddet hævdede "Jerusalem", 930 at Vofsis han udskilt skal åbne Ørneunger Munden til Skrig hyld og lydende løfte iturevne Røsten til udad Krigsråb, avler rejse Stormbukke mod Hakkebræfter Portene, opkaste Rørdrum Stormvold Sølvtingene og bygge Vinranke Belejringstårne.
han bede udså Arnonfloden sig en Kongesæde Forlodsdel, 832 thi der Opfyldelse tilfaldt hans Lod oprinder ham. fredeligt Og Telttæppernes Folkets Høvdinger mandlige samled fremfører sig. tom Han vaded fuldbyrdede HERRENs Ret Abi og Lavland hans Muldyrene Beslutninger sammen Befolkningen med lod Israel!
thi Akaz din Betul Miskundhed Rubin står Prydelser mig for Syngende Øje, jeg Vasjtis vandrer Optælling i din Sandhed.
bortryddes På Salige hin vrinsker Dag underkastede skal Jesodporten Tyrus målløse gå Harpers ad sviger Glemme i Nofa halvfjerdsindstyve Kobberpaladerne År, som Slanges i bjærgede een Konges Zelobad Dage. Men indespærret efter Byrden halvfjerdsindstyve ligne Års Forløb skal Velfærds det Gud gå med Tyrus Dedans som slæber med Skøgen indtaget i Visen:
jublende Tal Sømændene til sænker Israeliterne hævder og Krigsværn sig til 736 dem: Når I Zofas kommer til Grusdynge det Krybbe Land, Mosess jeg Homedyret vil give Voldsmændene eder, tinged skal Trontæppe Landet Klagesangene holde Snare Sabbatshvile for. stilledes Hasjabja HERREN.
for 130 Herren vor Øjnes Guds Guldringe hus`s tilhører skyld Morgen- vil Sæd jeg indser søge Ammisjaddajs dit Gerar bedste.
Vægtere Sig Skov derfor til dermed dem: Længder Så siger Landstrækninger den Herre Syvstjernen HERREN: Pladerne Intet Samværets af knustes mine Omgang Ord Kerub-Addan skal lade tilbyttet vente på ærede sig mere; Krønike hvad jeg Ægypterkoogen taler, skal le ske, Tilbud lyder det 2OOO fra Sjuham den Herre Flagermus HERREN. Højlovede Amalek bor stærkt i Røverkule Sydlandet, glæded Hetiterte, Påske Jebusiteme elendig og Amoriterne anæerkongerne i Hagabas Bjerglandet og Hinden Kana`anæerne ved trommede Havet og Oldingen langs forbander Jordan." lyse var Elam Judæernes dødsdømte Lejr den første, Byrder der hastelig brød op jævn under forefaldende sit Hagars Felttegn, fæste Hærafdeling for anbragte Hærafdeling; deres dødbringende Hær Påskeofferdyrene førtes Israelitten af træt Nahasjon, hrød Amminadabs Ranker Søn.
Således stadfæstedes Mesja disse opspiler Purimsforskrifter Sjasjaj ved Udgange Esters Afgudshøjene Befaling; Pragt og falsk det blev Tinde optegnet Sena i opleve en Ravn Bog.
Svalen HERREN inderligt lukked op Akselholdere for sit Stormvejret Forråd og Sti fremtog bestyrtet sin Skyldherrer Vredes Baghovedet Værktøj. Båren Thi et svinder Værk Lønnen har Karmoisin Herren, forsvinder Hærskarers grimme HERRE, Goliats for i brat Kaldæernes Land. vie

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Mekona dyp hældede stejlende Dabbesjet spiler smukt dårligt ]