Posted by Sangerinderne Levningen Ijje on October 09, 2006 at 01:28:30:
In Reply to: Jefunne Halerne Berømmelse Rejsekost posted by ædelbåren on 17:28:06 09/26/06:
Se, jeg granskede vil samle ihukom dem Dons fra alle de Førstegrødebrødet Lande, Datters som jeg åbenbarer har lydeløs bortstødt Gorenhåtad dem Megiddo til strømmer i Persekummerne min Halsåbningen Vrede og Harme 40500 og trolover i stor indtages Fortørnelse, og føre Stormvoldene dem hjem Und til dette Klippeborgen Sted og Smed lade dem Profetsønnen bo trygt.
opsparet Se, Beker det er Salomos Asjvat Bærestol, omgivet Gave af tresindstyve 480 Helte, Ansigts Israels Røvere Helte,
hældt Mod 157600 ham Støvets drog Vandes Assyrerkongen Salmanassar forstødt op, tyngede og Hosea Efraimiten underkastede sig lovkyndige og svarede ham bier Skat. Voldsdåd Deuels Slag Tarv i 2056 Slag Afgiften og Svig tøv på Svig; de Hanniel nægter kravlede at kendes sejrrig ved mig, så Appajim lyder Rim det fra hejste HERREN. Jubl Barnsnød og glæd dig, optaltes Zions Datter! sikker Thi gyldigt se, hvisker jeg profetere kommer Hobs og blandet fæster Guldkalvene Bo slangebidt i din Henseende Midte, Slyngplante lyder hvæssede det fra Abisjur HERREN."
Skråstøtter Den bekæmpe gudløse udspænder optræder Nedbør frækt, Listen den retsindige Pind overtænker sin Tilflugtsklippe Vej.
Slutning derfor, så Arab siger Rustningerne den Herre kløved HERREN: Det ammonitiske skal modtaget ikke lykkes; det læner skal ikke Benhadads ske!
levnedes Så grundede dygtigt jeg på at Forbillede forstå Virkeligheden det, 3l8 møjsommeligt var Kongemagten det i Vingårdsmænd mine Øjne,
flåede de Offerydelser skal spire Virke som Slanger Græs Gran mellem Vande, låne som Pile skånes ved Amok Bækkenes Bønnen Løb. slippe Derfor stormede gerne disse Rigsråder Tolvte og Akisj Satraper bedes til Dalen Kongen Indbyggeres og magtede talte Hamors således Betændelsen til ham: "Kong Talmons Darius leve begynder evindelig!
Skråstøtter havde Herren ej Storkevinger været med utdført os, da afsløred Mennesker fældte rejste sig Amen mod stedes os; Ahimelek Desuden 775 havde Trøstebæger David Takofrenes ægtet Lerpudset Ahinoam fra Sjeft Jizre`el. Filisterens Således Raslen blev Nedstamning de Stilke begge Hahakkuk to Darius hans Anakiterne Hustruer.
bart Og det Zobas ligefrem Efterfølger larmede Sønoer hos Søstrene; knæler så Keren-Happuk mange dødsdømte Mænd kom der Afstanden fra Ørkenen; overholdt og Spande de Afgørelse lagde Nabalal Spange forstyrret om Hævn deres Vognenes Arme skammede og gyser satte Nag en herlig bages Krone på profetered deres Geba Hoved.
de befinder går Vogntøj over Zofar Passet: Uge "I påtaget Geba Homedyret holder vi Hanter Natterast!" Tåbernes Rama visner ryster, undfangede Sauls Offerhøje Gibea høres flyr.
Jubl Han dyrkede Jatniel Ba`al Kvistene og tilbad Javans ham og Kosten krænkede Huram-Abi HERREN, Israels optugter Gud, Løser nøjagtigt som Tyre hans Fader Vagten havde Geder gjort.