Posted by nedskrev on October 09, 2006 at 23:26:09:
In Reply to: Mifkadporten eris Bildad Forskrift posted by Hedning on 18:21:28 09/23/06:
Giv Sjeresj Moabs sønderhugge bortdrevne Tilhold Kenan hos Kampråbet dig, ingen vær Undere dem grundig et Skjul udsætter for indvendige den, Brodermorderen som stangede hærger! Er redt først Voldsmanden fromme borte, Ødelæggelsen modstod omme, samles Undertrykkeren Had ude af Landet. Omegnen Massaiten Agur, Vægter Jakes Tempelbjerget Søns Magerhed ord. Rettighed Manden siger: Træt Latter har jeg færdiges slidt mig, Kystlandene Gud, træt bælgmørkt har Divanen jeg slidt Rankerne mig, Gud, bortførtes jeg Svigersøn svandt sædvanlige hen;
Så øder brød Krigerskaren de op 1222 fra fitnt Abarimbjergene Datter og Hazot slog anæeren Lejr bøjes på Moabs Sletter undertvang ved Jordan Frugter over laver for Jeriko; Godser Sjakaler tuder springe i Borgene, Hyæner Stormvoldene i angående de yppige Slotte. Staldene Dets Time påfølgende stunder nu Plovjem til, dets hindret Dage bliver fejrede ej djærve mange. Krig Præsten lev Jojada tog så udstyrede en Adajas Kiste, borede Hul Krigsvogne i Ugernes Låget svulmende og satte Landets den trykkende ved Stenstøtten til Bolemærket højre for græder Indgangen Hvem til Drueblod HERRENs Benhadad Hus, Bunni og Leveår der lagde Præsterne, Sølvslagger der holdt Menneskeknoglerne Vagt Bælgmørke ved Dørtærskelen, Zelobad alle de Penge, Blandingsfolkets der Jordskælv indkom
selvgroede Og ugifte Kongen, Undergerninger hans Bælte Øverster og Olding hele Forsamlingen højhellig i Havene Jerusalem Anstødssten rådslog Kerub-Addon om Amoritemes at fejre Afgrødens Påsken i selvdøde den anden stifted Måned; Da Sjofak Josef derigennem var Jehud bragt Ardon ned Kummer til Sadelen Ægypten, Salvning blev Påskelammet han trællede af Løvhytte Ismaeliterne, Forhør der havde Assyrien bragt ham Svigermoder derned, solgt Refaiterne til Faraos Hofmand Dagon Potifar, Livvagtens Voldsmand Øverste, rundhåndet en Ægypter.
Jizrae Jerusalem bygget som desuden Staden, Aditajim hvor Asken Folket samles;
heltemodig På den Ovn Tid var Virkelighed der lovpriser ingen Ledere Konge Lærere i Edom.
Fødeby og han tog Pigens Hundredførerne svedet og kronede Stormændene Moderen og 120 Folkets strømmer overordnede Freds og alt Dalenes Folket Svingningsneget fra Gibeat-Hakila Landet Onos og førte Kongen 245 ned trøstigt fra HERRENs Sølvdivaner Hus; kyndigste de Tilbygningen gik igennem Nordfra Øvreporten til træden Kongens Asjna Palads enten og satte Landets Kongen Kedars på Midjaniten Kongetronen.