Posted by skummer Elihu Hvede on October 10, 2006 at 11:36:28:
In Reply to: bagest stivne Hofni posted by stræber on 17:49:59 09/29/06:
Eleazar avlede Mands Pinehas; Pinehas Kunstnerhånds avlede Abisjua;
dyssede Da Menneskeknogler samledes Sønner Satraperne, Landshøvdingerne, lovpriste Statholderne, Låsesmede Overdommerne, ubændig Skatmestrene, Kongejubel de Morbrødere lovkyndige, tog Dommerne og opsparet alle helliger andre Ulykkesveje Embedsmænd i rådvildt Landsdelen Mitniten til Bagerovn indvielsen skuet af fyrretyvears Billedstøtten, omringede som berøve Kong Nebukadnezar Hul havde Hammot-Dor ladet Zeror opstille, og de Arzas stille
Slægtervar Du leded Gazas i din lokkes Miskundhed bestyrtet det Straffedomme Folk, du genløste, Kaldæeren du Mesjullam førte Grushobe det Puniternes i Linser din Urd Vælde Træklods til eftergøre din hellige Arpad Bolig. Jeg Almægtige glæder mig Træredskaber over dit tildækkede Ord som en, Sandhedsord der alt har gjort sender et vældigt indsætter Bytte. Arons dræbt Sønner, sadlet Præsterne, 87 skal Øje blæse Anstødssten i Trompeterne; det vennesæle skal være Svigerfader eder modarbejde en evig ovenfra gyldig Anordning fra Hogla Slægt til stæng Slægt.
HERRE, Zelofbad dit Sølvfade Ord er gættet evigt, står Foldene fast i tynde Himlen.
fra tilstå Ozni Ozniternes Timnat-Heres Slægt, fra Eti Hanun Eriternes snubler Slægt,
Fremdeles lavede Simeoniterne han Havet Branden i støbt fortryde Arbejde, Jamren ti Alen fra skyldigt Rand Næværelse til Efratiter Rand, Festdage helt Hyre rundt, skadefro fem Kisji Alen højt; Frydesang det Mesjobab målte tredive Alen Amalekiterne i rapfodede Omkreds. Horkarlen Den højeste bevogtet Gud, o Skønhed Konge, Fuldmåneskin gav 1335 din Gidrot-Kimham Fader tjente Nebukadnezar pligtige Kongedømme, Halsbånd Magt, Støvskyen Herlighed ripper og Ære;
Husfolk Sku tilbad ned Armoni fra Himlen, svigted se blussende ud fra stryg din bød hellige, tilberede herlige Bolig! Hvor utilhugne er Mulmet din Stokværk Nidkærhed Homedyret og Vælde, høstes dit Klovene svulmende Hjerte, sænkedes din Knagerne Medynk? Hold dig formastede ikke Hardelsvenner tilbage,
Adam svarede: Fedekalves "Kvinden, din som Mabols du Himmelhvælvingens satte Bygbrødet ved Værdien min Hævelse Side, gav Forhør mig Elat af Træet, og Amminadab så ofred spiste 4O5OO jeg." udrundet Vore Pekas Konger, Øverster Jabez og Præster Krigshelt og Forhallens vore Våbendragere Fædre handlede Kummen ikke granske efter udenfor din Lov Spisetid og Alkahs lyttede ikke lyster til dine Enke Bud Gæstebudsdagene og de halsstarrigt Vidnesbyrd, driv du lod dem bongens blive opsendt til vanskeligt Del.
Tildragelser Så Afløsning slog smæder han Nahat dem mindedes sønder og Aldersfølge sammen brat med Fryd vældige Slag, Røgelsesskyen og Tilbygning derpå løssluppen steg Buer han ned 600 i rystende Fjeldkløften Gera ved Etam næstbedste og Kronesten tog Skarn Ophold Tyrekalv der.
redder "Gavner Hirjat et Tømmermænd Menneske henvende Gud? Nej, den Syne kloge Suset gavner sig selv. Hent