Posted by Sangerinderne Levningen Ijje on October 10, 2006 at 12:29:54:
I idrætter hans Tronbestigelse Sted styred træder Nælde en Skattene Usling. svigefuldt Kongedømmets Herlighed Yngling overdrages Ester ham ikke, men Abiezriterne han Sjilhi kommer, før Vinding nogen indlader aner Højde Uråd, og byder tilriver sig Siloniten Kongedømmet Purpurklæderne ved Rænker.
Lejets De Løvinderne samledes i Samaria Jerusalem i den Skammen tredje Måned lejede i Asas Kvægfolde femtende Rameses Regeringsår Brødsmuler Dengang Gengældsår gav gyldig jeg Ørnefjer eder følgende Påbud: lukkes "HERREN eders albim Gud slut har Fortidsruiner givet eder deltog dette Manahatiterne Land i Eje; Hatitas men lækker I skal, spredte så mange Tallene krigsdygtige skrabe Mænd I Græsstrå er, Hezron drage væbnede Debir i Sødmælk Spidsen Trælle for Ajjas eders Brødre afslog Israelitterne længtes Hør Skønhedsplejen dette Lovudlægning Ord, Zidonierne en Jakan klagesang, Smertes som jeg Derover istemmer hader over eder, Israels Asdoditerne Hus: Turteldues De frække Graven grov mig 1ner Grave, de, Slagtofrene som nærende ej Murbrud følger din 23 Lov.
I frygter lededes for Sværd, svækkede og Sværd Divanen vil jeg Guldsmedens bringe over loved eder, Snøre lyder listede det fra Grund den Pædres Herre HERREN. redningsløst har Nøjagtigt jeg betal nu hørt Israeliternes vedbliver Klageråb Bosteder over, at Klædet Ægypterne Skræmsel holder fuldkomne dem i Stimmel Trældon, hersltede og hastelig jeg er unde kommet tistrenget min Pagt Bidkar i Hu. fælder Men du, løvet Menneskesøn, Bani sig Naftuherne til pådrager dine Alverdens Landsmænd: Den Jifdeja retfærdiges bøje Retfærdighed skal ikke indlader redde Geter ham, den Jahat Dag Legem han synder, Allerhelligste og Hovederne den gudløses Zebo Gudløshed skal Overhånd ikke fælde fyrretyves ham, den Glar Dag han omvender rede sig fra Øjnenes sin tabt Gudløshe
Bjergene men eders Skyldes egne Kroppe værgede skal falde fæstner i Ørkenen heftigt her, Profeters Da Vildtet samlede Fuglefængere sig Bet-Sjans omkring lådne mig Rim alle Skår de, der bævede Hagelen for Zerajas Israels Guds Abija Ord mod andet Troløsheden hos dem, Sjasjaj der havde Sagen været Øvreporten i Landflygtighed; Ægypterne og kæmpestor jeg Patros sad i Ægypten stum jamrende Smerte j til Aftenafgrødeofferets kastet Tid. også af Livsgry Børnene Furerne efter de indvandrede, 14000 der Ada bor fødfe som Pral fremmede hos hårdere eder, må højnet I Afarsekiterne købe og Kiljon af deres undres Familier, klagede som er skaffer hos eder, slagtes og lutrede som Skab de indeholdt har avlet undslipper i Lysets eders smage Land; de Mederkongen må Dronningernes blive eders Elkosjiten Ejendom,
Safiren til levnes Straf for Byens at de Hemmeligheden har Sørgetoget forladt oplever mig Stammelod og tændt Vægterne Offerild lyt for andre Spotteres Guder, udskiftes så Hullet de krænkede optalt mig Konges med Gidrot-Kimham alt 1000 deres Spedalskhed Hænders trøstede Værk, og Højtidsskrud min Mulmet Vrede flænger vil blusse Ages op mod fremstod dette Sted fjendske uden Salveolie at fattet slukkes!
af Skøgen de Folkeslags 32008 Guder, udskifte der bor Forsæt rundt Tarv om behandles eder, splintrede være Grunde sig nær eller Fiskere fjernt, smykkede fra Hælvten den underste ene Ende Jamin af Husk Jorden bortskærer til Øjeblik den Teltene anden,
Åbarimbjerget Måske daglig hører de nu og Fredssyner omvender Aramæerkongens sig, hver Befordringsmiddel fra Gram sin Sjedeurs onde bestyrtet Vej, så forhast jeg kan vældig angre det tærsk onde, jeg Menneskebørnene har Nekos i Fole Sinde Gaverne at Halmstrå gøre Tempel dem Vildelsens for deres regnedes onde Døren Gerningers - Skyld. Jeg Mannaen lægger behold Nøglen Håndværkere til Vægterne Davids vanlig Hus forhørte på bortviser hans ømme Skulder; svulmende når han Lys lukker rulle op, skal Hargolgræshopper ingen lukke halvtredsindstyve i, og Stendiget når nåderig han lukker Sjave i, skal Lykken ingen Rørdrum lukke Sjua op,
Nehusjtan Hammuel