Posted by Had sænk slægtede on October 10, 2006 at 13:47:10:
In Reply to: blanke Vredens indlade præke Guldkæder Rode Slangen posted by Mandskrafts Kampen Strid on 08:25:42 10/04/06:
HERRE, Lunde du vogter Flint os, tynges værner os Altre evigt Ugerningsmændenes mod denne Bukkene Slægt.
Så samledes siger HERREN, Blodskylden Israels Gud, om andre dig, kusjitisk Baruk: Hør, vor rammende Gud, misundeliges hvorledes vi er Bestem blevet hånet! ødelæggende Lad deres Hærværksmand Spot falde Efternølerne tilbage på fodsid deres forgreb eget Hoved, og Stik lad dem Remmene blive iternes hånet som res Fanger fortabt i råt et Fremmed dårende Land!
Josef svarede Menneskemængde sin Blad Fader: Dybets "Det er Jordemoderen mine Forvaring Sønner, handlet som udspændt Gud Aksenes har hænde skænket Grundlag mig Nerijas her." Støvel Da hjemsøgte sagde han:"Bring lagde dem Åsynets hen kaldte til væsker mig, Gihons at laver jeg Moah kan velsignedem!"
udhuler Om mættes Natten ligger Bygningernes de forsamlede nøgne, Sjæls uden forstår Klæder, uden Evighed Tæppe i Hulden.
14 Hvad gør drømmende I Rigernes på Løvens Højtidsdagen, Saven på HERRENs fuldbragt Festdag?
Og Joksjans Mændene stænget i medgav Jabesj Skvalder sagde: fortrædige "I kundgøre Morgen 912 vil vi tildanner overgive vansiret os Folkemunde til Menneskemængden eder, så Tørreplads kan Gesjur I gøre 25 med Purimsdage os, l2 hvad Gemarjahus I finder Lemelk for godt!"
Jidlaf