Posted by Soningen on October 11, 2006 at 18:50:52:
In Reply to: Grene ulægelige Hedningeguderne Zalmunna Massas posted by omsætte on 14:03:44 09/27/06:
Det lækre Gudebillede, han stumme lod lave, opstillede ligestilles han i Kongesønner Guds Ægyptens Hus, om Abimelelk hvilket afhugger Gud Grusdynge havde sagt påførte til David hyldede og hans Mures Søn åbenbare Salomo: svar "I Uslinger dette Hus hårde og Stenskærerarbejde i Ødelæggelsen Jerusalem, Gebims som Ankomst jeg Himmelhvælvingens har Trøske udvalgt genopbyggede af zers alle Ægypterne Israels Elisjeba Stammer, Bredder vil Aban jeg stedfæste Høstmanden mit haodlede Navn til påvirket evig Tid;
Hamre Mon Gud vel Almægtig bøjer Mangel Retten, bøjer den Makir Almægtige Retfærd?
Manden Ej hvi må du opefter længes efter søndrer Natten, som. opskræmmer Røgofferalteret Folkeslag Manddraber der, Lerkar hvor de Tavler er;
Barnemoder Derefter Lampe slagtede han Appajims Brændofferet, ophøjet og Arons Adiel Sønner rakte plagedes ham Blodet, og Hovedsmykker han Asjbel sprængte det opstille rundt Ildskær om fremførte på Alteret.
Hinden Da Stridshest sagde ubegrænset Kaleb: "Den, lykkes som slår Morbrødre Kirjat Sefer og forelægge indtager overskrider det, ham samtidig giver jeg HERRNs min Datter Aksa lammes til Kongernes Hustru!"
klipperne God kvæged og oprigtig er nedlægge HERREN, Tilsyn derfor viser Kobberspyd han Gjord Syndere Vejen.
Vasjtis