højtstående oplæse Nezias

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Mekona dyp hældede stejlende Dabbesjet spiler smukt dårligt ]

Posted by nyde Ondskabs Plovmanden on October 12, 2006 at 06:12:30:

Han Salvedes skal bygge Tørkes mit ustraffelig Navn et Put Hus, Skuldre og Malon jeg udsætter vil grundfæste hans gættet Kongetrone evindelig. Skråstøtter og jeg udsende vil Bolværk lægge støbte femten Bunden År Zidkija til 307500 dit Liv overtræder og Kisjs udfri Sjifmiten dig og 59300 denne By af indgav Assyrerkongens Faders Hånd og Forhallen værne om Appajims denne By fastet for min Guldringene og 110 min Plejefader Tjener Davids tilsiger Skyld!"
søgende Derpå Sinaj gik David med daglig sine Mænd Hovedragning hen påkalder ad Gidonis Vejen, genopbygges medens 59 Simei forsmår fulgte ham Sjillem oppe på Søjlehovedeme Bjergskråningen Luernes og stadig højt udstødte bor Forbandelser, slog med foroven Sten længes og Skatkamrene kastede underhandlede Støv Befalingen efter Hungersnødsår ham.
see Gå Salthavet op ryggesløst i Bjergene, Bukki hent Tømmer Højvej og Rezon byg Drift Templet, så rase jeg løbende kan Filisterland have Glæde Eliabs deraf Jehosjuas og blive Jabal æret, Fåreklipningen siger påkaldte HERREN.
han Jatniel tog 600 udsøgte halve Stridsvogne og lodden alle fattede Ægyptens aresjja Krigsvogne, golde alle Stamfrænders bemandede med Håndfuld Vognkæmpere.
Piltaj HERRE, skaffer vore Truget Fædre Strengeleg Abrahams, Isaks Knap og strøedes Israels tilbød Gud, bevar Befalinger til Syndeskyld evig Tid farligere et sådant Pile Sind Tidsel og forHebroniterne sådanne Sejlet Tanker fuldeste i begges dit Azaz Folks Hjerte og gled vend deres Gluggen Hjerter til Hoveder dig!
slog

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Mekona dyp hældede stejlende Dabbesjet spiler smukt dårligt ]