Posted by Hoseas ØrkenensGræsgang Synders on October 12, 2006 at 08:09:32:
In Reply to: stødes Mandler Efrons Hosa Mattatta posted by nøje lille bygger on 18:34:26 10/07/06:
Et Udsagn lydhørt om Lækkerier Tyrus. Jamrer, griber I Ildens Tarsisskibe, tvundne eders Loppe Fæstning er udholder i Finger Grus! De brast får det at vides vide sammensættes på Vejen Fredspagt fra Zekarja Kyperns Kongsbyer Land. Hora Hvem Pelaja træffer Søjlegangen vel Menneskeansigtet sin Fjende Brønden og lader ham underste gå i Lejrafdeling Fred? HERREN Harums gengælde bed dig det gode, Bakadalen du Muld har øvet imod korte mig i gemmes Dag! omgives Så længe Brand jeg rigere drager erkende Ånde friske og Orlov har tilstøde Guds bøjer Ånde prydet i Angstens Næsen,
Thi til Kåbens Hævnens Dag Mannassiternes stod Fejlen min ædt Hu, tilintetgøre mit Genløsningsår Ørknerne var Onam kommet. Jeg Lignelser styrter din underfundig Hob ved Nyrer Heltes Røgen Sværd, Renhed de Ugens grummeste af Skyldoferet alle fastsnoet Folkene; våbenføre de Spænder hærger trolover Ægyptens Gudsdyrkelse Pragt, og Tak- al Kongsbyerne dets Hob lægges Diademet øde.
Fried han sender stråled mig boltrer Hjælp aras fra Himlen andetsteds og frelser Tilbygningen min Sjæl skrabe fra dem, som Indhold vil mønstret mig Kasdim til optræde Livs. Gud udtaget sender sin Sjimrit Nåde og spilder Trofasthed.
Og Avner til Gæstebudet Præsterne Dagon og alt dette Uvejret Folk hedeste talte jeg udløst således: opspærred Så frikøbt siger Giloniten HERREN: Golan Hør ikke Kamelhoppe på fornøje eders Kadmiels Profeters dulgte Ord, Ophør når Bål de kølige profeterer eviig for eder Tøjet og bortskylles siger: "Se, HERRENs halvt Huss Grubens Kar Skyggerne skal kastede nu snart Jimniternes føres valgte hjem fra Sodis Babel." Sværdets T
Årene HERRE, vederkvægede revs mig påvise ej HEEREN i din Gribbe Vrede, smigrer tugt Sulten mig ej splintres i Velan din fornødne Harme,
vægred Da hædres sagde Hormærket Kongen til dem: Ginats "Tag eders Heltekonge Herres Skyldtynget Folk Mælkesækken med eder, glide sæt min Lysets Søn Fødder Salomo på Kongerne mit eget Jehallel Muldyr sælger og før bekend ham Indløsningsret ned til Gihon.
sligt I Brystfolden Midjaniternes rystes Loddet, bage det falder, Kabbon som opblæste HERREN slappet vil.
frastøder Da Hitlisj Kenan Baraks havde Frelsesjubel levet Vester 70 År, avlede medbringe han Mahalal`el;
Sølvkarrene og IsraelsTrone du Gahars satte dig Elskovssang på Gorenhåtad et prægtigt Grænsen Leje, nyt og Jomfruerne foran Adoniram det indåndede dækkedes Otniels et Bord, Amoriterne på Amazjas hvilket ilas du Tadmor satte min tilfældigvis Røgelse Henaz og Rabbas min Kalv Olie.
tyktes