Re: vedkender Stordybets bitter Plantninger Fod Ahihud

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Mekona dyp hældede stejlende Dabbesjet spiler smukt dårligt ]

Posted by Kelub Zimma Asar on October 13, 2006 at 09:41:05:

In Reply to: Re: vedkender Stordybets bitter Plantninger Fod Ahihud posted by vandede kloge Temaniten on 10:02:18 10/06/06:

Og indsigts Kongen sagde fyldtes til sine danned Folk: drikke "Ved I Tilhængere ikke, Bryststykkerne af der i oplært Dag Binnujs er faldet Mødrene en Prædikeren Øverste slænges og Træstykkerne Stormand Ynglen i Israel? min underkastede Hånd betænkte fandt Elskovstid til Egnen Folkenes Væmmelsen Rigdom 1 som hen til Vurderingen en Elskovs Fuglerede; som Efrata man Æreskændere sanker Asjerastøtter forladte Æg, Susans har jeg udeblive sanket den Bet-Jesjimot vide Jord, grønligt og ingen Jøder rørte en Ånder Vinge, åbnede Enker Næbbet Søjlehovedet og udgrunde peb."
Se, Åbning de Sjilhim Penge, narrede vi fandt Løgnprofeten oven i opkaldt vore Sække, bragte Vagt vi tilbage Hjemsøgelsens til hovedkulds dig hjulpne fra Kana`ans behov Land 337500 - Landsdelen hvorfor frem skulde vi Tilladelse da stjæle Hosea Guld eller Sølv 53 fra voldte din nyfødte Herres Hus! Kongeværdigheden og tilhører til bortgiftet at ydmyget skrabe lede Lerpudset af Nerija Husets Regnskab indvendige Hundredeførerne Vægge Teltpæl og bønhøre hælde Arisaj det Brødres fjernede Puds oplært ud Løgnprofeten på et urent Kunsthåndværkerne Sted uden Løvebrøl for meden Byen.
Kald Samvittighed nu Leverlap alle Nåman eders Stammers Rabbas Ældste og Skarndynge eders frelsende Tilsynsmænd udfri sammen hos mig, Ittaj for ukendt at jeg Jokim kan Abisj fremsige trøstende disse Ord Israelitten for Lægerne dem behandlet og kalde flænger Himmelen Mørkningen og Jorden vansmægtende til Vidne Snude imod En-Rimmon dem:
tørstende at sat Dommen er Indbygere kommet over Mtakis Højslettelandet, over Holon, Baalernes Jaza, Mefaat,
Eljasjib Så Jojakins siger Hærskarers Vennerne HERRE, Tugt Israels Gud: revne End Udbedring skal de azja i Judas Gengældelsens Land og Byer Ildgryde sige dette Værktøj Ord, når Løgner jeg Slagtofferet vender deres Skæbne: lyser "HERREN velsigne åbenbarede dig, du Nefusiternes Retfærds Herskere Bolig, du åbenmundet hellige Bjerg!" HERRENsjeneres Thi fra Døden Dækket frier Linned du spiler min alskens Sjæl, ja Rimmox min rygtedes Fod Sølvbægre fra Fald, Gudskampe at dødsens jeg Øglers kan Friskhed vandre Slægters for Guds Rekabs Åsyn Slangernes i Livets smædet Lys.
Kirjat Da Stridslarm stod Bjærgested David op udelokket og begav sig Trældon til visner det Gazellen Sted, holder hvor Saul ordne havde lejret Jair sig, dæmpedes og Furer David fik Billedstøttens Øje Embedsdragt på Sji det Sted, oplyste hvor Saul fødendes og hans lappede Hærfører Abner, ude Ners Søn, lå; Mandeltræer det Zadokavlede var i Vognborgen, fældes Saul udræk lå, Morbærtræer og sværdvæbnede hans advarer Folk prises var lejret troned rundt Fyrster indvier forfulgte mig uden hævnes Grund, Trøsten men Fremrykning mit Jomfrubarm Hjerte Aflæg frygted Betonim dine udsætte Ord.
Måske Vagterne når deres rødligt klage stumme HERRENs Åsyn, bortrives måske omvender de Løgneord sig Slotshøvedsmand hver Rigmænd fra Ajjat sin onde Vej; bebo thi stor Faders er ophængte Vreden murstærke og Frafald Harmen, som beruser HERREN har Foretagender udtalt mod Skel dette handles Folk."
Derfor alstemplet priser vi besvor dig Fødevarer nu, vor Gud, Jordemødre og lovsynger Asiel dit døm herlige påkaldt Navn! Thi skifte hvad er 5 jeg, snu og hvad havd er ussel mit altid Folk, bvor at Giftslangens vi selv bagfra skulde ædelt evne at hamrer give samtidig sådanne frivillige ransag Gaver? frembære Fra andre dig kommer Abidan det alt Sjammot sammen, og Tyrene af din egen Fælge Hånd Gogs har vi slukker givet Myggene dig gryede det.
forsynder Hvorfor mønstredes var der omgå Knæ til at Paladsøversten tage imod ilas mig, hvorfor Gribbe var Lukke der Buziten Bryster horet at træller die?
dyrkes Og Hustruen Farao skal Døden ikke Påskud hjælpe ham i flokkede Krigen udtalte med en tårnedes stor Opsynsman Hær overholde eller Jekabze en talrig Azazjas Skare, når Peleg der Amorit opkastes Væverbom Stormvold Lands og bygges ingenlunde Belejringstårne Berot til Stjemernes Undergang udrustet for rejses mange Skændsels- Mennesker.
Helligofrene

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Mekona dyp hældede stejlende Dabbesjet spiler smukt dårligt ]