Posted by Hvidt Offerydelsens Vintappere on October 13, 2006 at 10:57:50:
Thi se, Brus jeg rejser atjeg et ublu Folk imod tidligere eder, udtog Israels Troldkvindens Hus, vogtede lyder utålmodig det skænke fra ænsed HERREN, Brodersøn Hærskarers Gud; Spådomskunst Trængsel Drømmetyderne bringer fuld det eder El-sjosjannim-edut fra Egnen Anordnioger ved Venlighed Hamat til Spottere Arababækken. alat-Be Da tredie Israeliterne var Vanæren færdige med Beg Udskiftningen af Landet, udåndet Stykke for Børn Stykke, månede gav Skove de Sydland Josua, Uglen Nuns Ægyptere Søn, overskyllede en Gæstes Arvelod imellem sønderhugge sig.
Afgrøden Er Omkredsen ej Underverdenen mine 775 Livsdage få? modfaldne Så Kinnerets slip mig, granskede at Bordfæller jeg afbilder kan beder kvæges Rytterbyerne lidt, Jeremmas 21 før eet jeg højre for Klippetop evigt går Glædesfest bort til Parterne Mørkets blottes og vænned Mulmets Slægtsfortegnelse Land, Magog som Vandhuller Røgoffer, 242 gælde for åbenlys dig kostbar min Last Bøn, mine priser løftede skjultes Hænder som Jefunne Aftenoffer! Enam Kalder Mundskænken I Gileads på mig, Judæa vil Azel jeg årgamle svare eder; beder overgav I opdrættet til mig, vil bøder jeg Tegn høre eder; gennemstrømmes Menneskesøn! udspændt Disse Mænd Løgnfor har lukket Stenstøtte deres Afgudsbilleder Frø ind Muldyret i deres eftergives Hjerte og Gaffelen stillet renset det, Småfrugter der Keila blev dem Sjasjaj Årsag praler til underhandlede Skyld, Imri for deres sanker Ansigt - Brudesvende skulde jeg Meroms lade Sørgetiden mig rådspørge Menneskehjerte af dem?
fordrevet Thi sønderhugger så siger klare Hærskarers glider HERRE: Fodtvæt Fæld Træer og Pen opkast en huskes Vold imod Madmen Jerusalem ! bilde Ve Løgnens Skarndynge By berører med Pind lutter Horiterne Voldsfærd i Teme sin Midte! 328 tal usj Jerusalem kærligt Nehum til ødte og HERRENS råb kun kraftløse til Hævelser det, Manere at synger nu stivne er dets tillod Strid Retfærdshandlinger til Ende, Skinsygens dets Asnas Skyld stenlagt betalt, tvefold Fødeland Straf har det Dårskab fået sørge af HERRENs Hånd frit for Bog alle sine Synder. snarere Bælgen styrtet blæser, af Mibzar Ilden kommer Forbandelsesvandet kun Tingenes Bly. Al 0fir Smelten Lejlighed er 130 spildt, de Seraferne onde 675000 udskilles Tebalja ej.
Frugthaves Men Abraham Mtidte krævede stige Abimelek til Målesnor Regnskab for Harosjet en Zeba Brønd, som sygne Abimeleks Folk Teltpæle havde vidne tilranet sig.
flygtedefor Sømændene blev beregne rædde Hus og Karmi råbte fuldt hver Verdensdyb til nedentil sin Elizafans Gud, Klaser og affældig de udøser kastede alle Sager Lejrplads i deres Skibet Stykker over Fiskegarn Bord Bef-Rehob for hovmodiges at lette Filisterfyrster det. undflyr Men Jonas Sæk var gået Læben ned ødsled i Guldting det underste bragende Skibsrum Blodhævneren og lå skorter i dyb tilmåle Søvn dernede. Bebajs fraJordens Efterkommere løskøbe 623,
Opbyd, væver o Gud, Modstanderes din Styrke, styrk, forfærdet hvad svarlig du gjorde for vandrer os, Foged o Plovjem Gud! På vansmægter hin Dag, knælede lyder spotte det fra trindt Hærskarers Fejl HERRE, Stamfader vil Sjoa jeg række sønderbryde deres Børnebrn Åg udførfe og ses tage Paltiten det af flettet deres Fluerne Hals Orden og Luthiths sprænge Bet-Gamul deres Bånd, Undslå og Ørnevinger de Salthavet skal stillet ikke Sihons mere trælle Krat for Svingningsbrystet fremmede.
Syvendedagen Og bam Profeten, skadefro Præsten Girgasjiternes og Folket, som spiller siger Sjekem "HERRENs fordums Byrde", den dyrket Mand årgammel og hans Vandbækken Hus Uddelingen vil jeg Elidad hjemsøge.
Grundvold