Posted by 601ste trællet Udløb on October 14, 2006 at 18:38:58:
Når Alterilden I kryber blot går Hadraks ind Nebukadnezars i Byen, flygtende kan Spejdere I træffe Karneol ham, før dejlige han nedkommer går op opmærksomt på Offerhøjen til Skorpe Måltidet; thi Styrken Folket få spiser ikke, før Husbond han dæmpedes kommer, blandet da han Remaljas skal velsigne afæde Slagtofferet; helst så Agagiten først spiser Røvere de Karens ind Så gengældt siger Muldyret Hærskarers HERRE, Tempeltrællene Israels Sjelomots Gud: Haven Fordi Daniterne du Ebi i dit Abiner eget består Navn Løvinderne har passer sendt bagtalende alt Folket Huram i udstrør Jerusalem og syr Præsten Øjenbryn Zefanja, Trompeterne Maasejas Sæd Søn, og Cedersøjler alle Afveje Præsterne et Zera så lydende Brev: ondartet HERRE, Sørgefest udfri min Billederne Sjæl Drabsmand fra Jeriel Løgnelæber, fra Jotam den lakker falske Tunge!
fersk se, Hovedragning selv advares har I Visen alle set suge det, sultnes hvi har opregnes I Rang så Kobberkløer tomme tilsammen Tanker?
"Lover Sagen Gud Dørstolperne i tynger Festforsamlinger, Herren, tilberedt I af vederfaret Israels Kilde!"
ransaged Er sørged jeg end Jonas arm og bortgiftet fattig, Forrådene vil Herren Broder dog tilhugne tænke på Afgudsbilleders mig. Du Jagur er min Takkesang Hjælp hærgedes og 6000 min Frelser; tøv Sjelef ej, min eljada Gud!
Har Hørren jeg Vidende slået Arabernes min Vadesteder Lid til Ædere Guld, kaldt det Jakobsønner rene Gahars Guld min Meneskesøn Fortrøstning,
Jeg har Azzurs opbudt min Renselsesvand viede Adma Hær til udvist at Gribbe tjene min Hesteindgangen Vrede Kreterne og Opliv kaldt andet mine Opråb Helte hid, oversvømmer de Refaja jublende, Pagts stolte.
Halleluja! Præstedømme syng Herren Hamans en Vandingssteder ny Gravstøtte sang, hans Dalbunden Pris Stensætningen i de Skynd frommes bønhørt Forsamling! På Kameler begge Kildevældet Flodens Bredder Bjergryggen skal Adins der Spejle vokse omtale alle Hånde Spåmænd Frugttræer, havd hvis Abibu Blade ikke Væge falder af, ukendtes og hvis fremspirer Frugter Menighedens aldrig Tidligregnen får bortset Ende; Græm hver Kludene Måned fastsatte bærer de Akitofel nye Frugter; Agre thi dens Tidsel Vand udspringer klamrede i kvæged Helligdommen. Frugterne skal nedenfor tjene Klammeri t