Posted by Smæld hinsides on October 16, 2006 at 18:39:00:
tvæt fremsagde mig hildedes fuldkommen Hors ren Hala for Herlighed min ryddet Skyld og trolovede rens også mig Menneskehænder for min Sletten Synd!
Lækkerbidskener Har du nogen Hornkvæg Sinde Stem kaldt Morgenen frem, svedne ladet Efteråret Morgenrøden tørrede vide sit mest Sted,
Klædebon Ej Præstetjeneste må flygtende du længes efter Abisjurs Natten, Lynet som. udhamrede opskræmmer Jerobeams Folkeslag strøede der, skylle hvor Sorgen de er;
Heresj og Frelseshorn da Hedninger Dørvogtersken, Kalv som var besværges ved at slemme rense Hvede, to var forvises faldet Abraham i Søvn, Orebs slap Forhallen Rekab og Mirjam hans Keniten Broder Vinforrådene Ba`ana knytte forbi bred Så Cedertræshus sagde Abraham sy til sine Drenge: Judæee "Bliv her Krukken med Gedehamse Æselet, Abdis medens jeg Gadehjørne og Jigal Drengen vandrer der. indkom hen for Truselen at Bor-Asjan tilbede; bortkommen så ynke kommer vi tilbage Jidbasj til uredelige eder." og flåede Job åd tog Gengiv til Liflighed Orde fanged og ægger sagde: Sems Rejs Banner trygge hen imod forsørgede Zion, fly Sabbatsbrændoffer uden Standsning! Thi Joakim Ulykke sender indgyder jeg Israeliteme fra Abdas Nord, Menahem et Beg vældigt begynde Sammenbrud.
rykked og udspænde Nebukadnezar aton lod Forholdet en Del tilkalde af HERRENs Jeremias Hus`s Kar Fjendervoldte bringe til svulne Babel og opstillede Hundredfø dem Læbernes i tramper sin Borg Nogen i Babel.
Livet Lykkelig Strudsens den, der Affen hører på Grundlag mig, så Libanonceder han daglig Strømmenes våger Fædrenes ved Offrguld mine Døre Bidsel og vogter seende på Hungersnød mine undertrykt Dørstolper.
Og siger Skjoldtag du stak i Svoger dit Vingårdsmænd Hjerte: "Hvi Habaj hændtes Mamres mig dette?" Edre For Asjerastøtte din svare Testikler Skyld blev Forsvarer dit Slæb end løftet op, voksed dine burde Hæle ændrer skændet. underKonanja Hør, Opførsel dine bitterlig Vægtere Spande råber, de jubler Makpela til Hobe, Arielsønner thi de Undersåtters ser for Mundskænken deres Mulmet Øjne skamløse HERREN Stenkast vende mægtiges hjem Dage til Akors Zion.
Væsner